Politika kvality

Politika kvality společnosti je důležitým nástrojem řízení společnosti.
Vychází z celopodnikové strategie, obchodních vizí a poskytuje rámec pro stanovení cílů kvality. Je založena na naplnění následujících principů:

  • Uvědomit si kvalitu poskytovaných produktů a služeb jako jednu z hlavních faktorů konkurenční výhody naší společnosti. Spokojenost zákazníků je naší nejvyšší prioritou a jedno z kritérií kvality.
  • Zajistit vysokou a stabilní úroveň kvality produktů a služeb, které převyšují očekávání našich zákazníků.
  • Dosáhnout standardní světové úrovně systému managementu kvality a udržet tento trend pomocí neustálého zlepšování.
  • Implementovat a rozvíjet systém soustavného vzdělávání pro všechny zaměstnance na všech úrovních v organizaci, aby se zlepšovaly jejich technické a odborné schopnosti.
  • Kvalita a hodnota, které poskytujeme našim zákazníkům, jsou v rukách všech zaměstnanců naší organizace. Pracujeme společně, abychom dodali výrobky a služby s vysokou úrovní kvality. Každý z nás musí stále zlepšovat kvalitu své práce.
Ve společnosti jsou definovány hlavní, řídící a podpůrné procesy a jejich vzájemné vazby. Všechny procesy a jejich výkonnost jsou stále sledovány, pravidelně hodnoceny a analyzovány. Na základě sledování a analýz jsou v procesech zaváděna nápravná opatření nutná pro splnění daných cílů a pro neustálé zlepšování na všech úrovních.

Základní principy systému řízení

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti