česky english
nabízíme zajímavé pracovní příležitosti
pečujeme o spokojenost našich zaměstnanců
Nabízíme zajímavé pracovní příležitosti v oblasti hi-tech technologií
Nabízíme perspektivní práci v mezinárodním prostředí
pečujeme o spokojenost našich zaměstnanců
Podporujeme profesní rozvoj našich zaměstnanců
Podporujeme kariérní rozvoj našich zaměstnanců
Podporujeme interní komunikaci ve firmě
Podporujeme integraci cizinců
Nabízíme pracovní příležitosti pro studenty a absolventy
Věnujeme se adaptaci nových zaměstnanců ve firmě
Pomáháme nemocným a hendikepovaným
Podporujeme organizace zajišťující výchovu a vzdělávání mládeže
Nabízíme zajímavé pracovní příležitosti v oblasti hi-tech technologií
Nabízíme perspektivní práci v mezinárodním prostředí
Pečujeme o spokojenost našich zaměstnanců
Podporujeme profesní rozvoj našich zaměstnanců
Podporujeme kariérní rozvoj našich zaměstnanců
Podporujeme interní komunikaci ve firmě
Podporujeme integraci cizinců
Nabízíme pracovní příležitosti pro studenty a absolventy
Věnujeme se adaptaci nových zaměstnanců ve firmě
Pomáháme nemocným a hendikepovaným
Podporujeme organizace zajišťující výchovu a vzdělávání mládeže
  • nabízíme zajímavé pracovní příležitosti
  • pečujeme o spokojenost našich zaměstnanců
  • Nabízíme zajímavé pracovní příležitosti v oblasti hi-tech technologií
  • Nabízíme perspektivní práci v mezinárodním prostředí
  • pečujeme o spokojenost našich zaměstnanců
  • Podporujeme profesní rozvoj našich zaměstnanců
  • Podporujeme kariérní rozvoj našich zaměstnanců
  • Podporujeme interní komunikaci ve firmě
  • Podporujeme integraci cizinců
  • Nabízíme pracovní příležitosti pro studenty a absolventy
  • Věnujeme se adaptaci nových zaměstnanců ve firmě
  • Pomáháme nemocným a hendikepovaným
  • Podporujeme organizace zajišťující výchovu a vzdělávání mládeže
  • Nabízíme zajímavé pracovní příležitosti v oblasti hi-tech technologií
  • Nabízíme perspektivní práci v mezinárodním prostředí
  • Pečujeme o spokojenost našich zaměstnanců
  • Podporujeme profesní rozvoj našich zaměstnanců
  • Podporujeme kariérní rozvoj našich zaměstnanců
  • Podporujeme interní komunikaci ve firmě
  • Podporujeme integraci cizinců
  • Nabízíme pracovní příležitosti pro studenty a absolventy
  • Věnujeme se adaptaci nových zaměstnanců ve firmě
  • Pomáháme nemocným a hendikepovaným
  • Podporujeme organizace zajišťující výchovu a vzdělávání mládeže
jste zde: Česky » Média » Napsali o nás » Archiv

Foxconn opět uspěl v anketě

18.6.2009    Mladá fronta DNES    str. 3   Kraj Pardubický

Pardubice - Foxconn byl nejdynamičtější firmou loňského roku v České republice. Obhájil tak své umístění v anketě Czech Top 100 z předloňského roku. „Podkladem pro udělení tohoto titulu je takzvaný koeficient dynamiky, který sleduje kromě tržeb také počet zaměstnanců, vytvořenou přidanou hodnotu a produktivitu práce,“ uvedl předseda sdružení Czech Top 100 Jan Struž.

Foxconn se může pochlubit také tím, že je na druhém místě v kategorii exportérů. „Je to tím, že 100 procent naší výroby jde na export. Věřím, že se vždy budeme pohybovat na předních místech,“ reagoval ředitel Foxconnu Miloslav Rut.

V hlavním žebříčku nejvýznamnějších firem z hlediska tržeb získal Foxconn CZ šesté místo s tržbami v hodnotě téměř 90 miliard korun. Na prvním místě skončila mladoboleslavská Škodovka před společnostmi ČEZ a RWE Transgas.

Recese se projevila i tím, že hospodářský výsledek deseti nejziskovějších podniků byl o tři procenta nižší.

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - pardubický kraj

Foxconn je mezi českými vývozci druhý

17.6.2009    Právo    str. 11   Východní Čechy

Sdružení CZECH TOP 100 zveřejnilo již po patnácté výsledky žebříčku Největších vývozců České republiky. Své prvenství si obhájila Škoda Auto, a. s., druhou pozici si udržela pardubická společnost Foxconn CZ, s. r. o., na třetí příčce se v letošním roce umístila společnost Panasonic AVC Networks Czech, s. r. o.

Vývoz Foxconnu, největšího zaměstnavatele v Pardubickém kraji v loňském roce, činil 88,7 mld. Kč.

„Letošní žebříček exportérů ukazuje na stabilnost nejvýznamnějších firem českého exportu, jednotlivé pořadí exportérů se příliš nezměnilo ani v době ekonomické recese. Většina z top 10 exportérů zaznamenala jen mírný pokles nebo zůstala v podobném objemu vývozu,“ uvedl při zveřejnění výsledků Tomáš David, tajemník Sdružení CZECH TOP 100.

Regionální mutace| Právo - Východní Čechy

Foxconnu se i v krizi daří

16.6.2009    Mladá fronta DNES    str. 4   Kraj Pardubický

JAROSLAV HUBENÝ Foxconn

Podle ředitele české divize Foxconnu Miroslava Ruta má za sebou největší pardubický podnik úspěšný rok

Pardubice - Nový ředitel Foxconnu Miloslav Rut nastoupil do své funkce na začátku března. Před několika dny tak od této chvíle uplynulo 100 dní.

Na otázky MF DNES odpověděl písemně.

* V čem nejvíc se Foxconn od března změnil?

Dokončili jsme drobnou úpravu struktury centrálních oddělení, aby byly lépe schopny podporovat oba naše výrobní závody v Pardubicích i Kutné Hoře. Naplno se projevily všechny optimalizační kroky, které od poloviny minulého roku zavádíme. Díky tomu, ale i díky ustálení kurzu koruny na výhodnějším směnném kurzu k dolaru a díky stabilizaci zakázek od našich zákazníků se nám daří dosahovat lepšího hospodářského výsledku, než jsme původně plánovali. Jinak si myslím, že napříč firmou lépe komunikujeme a spolupracujeme. K žádným zásadním změnám však nedošlo.

* Kolik lidí z firmy za tuto dobu odešlo?

Kromě úprav počtu zaměstnanců v druhé polovině loňského roku se počet zaměstnanců letos zásadně nezměnil a více méně kopíruje požadavky našich zákazníků. A vzhledem k tomu, že se objem zakázek ustálil a odpovídá našim plánům, neočekávám, že by se měl počet zaměstnanců výrazněji snižovat či zvyšovat.

* Jak se vyrovnáváte s dopady útlumu ekonomiky?

Hospodářsky výsledek v letošním roce je lepší, než jsme plánovali. Máme stálý počet zakázek a zabraly úsporné kroky, které jsme od poloviny loňského roku zavedli. Pomohlo nám i zlepšení směnného kurzu koruny vůči dolaru, který měl hlavně v druhé polovině loňského roku zásadní vliv na výši našeho zisku. Dopady zpomalení ekonomiky se v našich letošních hospodářských výsledcích rovněž projevily, nicméně náš tuzemský meziroční obrat ve srovnání se stejným obdobím v loňském roce mírně stoupnul.

* Rozjíždíte nové projekty? Přinesou práce s větší přidanou hodnotou, což jste avízoval v prvním rozhovoru proMF DNES?

Ano, vize, kterou si Foxconn v České republice před přibližně dvěma lety stanovil, se začíná naplňovat, a proto se v současné době intenzívně pracuje na změně skladby produktů, které v České republice vyrábíme. Většina z nich je právě z oblasti produktů s vyšší přidanou hodnotou nebo vyžadující složitější technologické postupy a automatizaci. Zároveň připravujeme podmínky pro přesun méně náročných výrob, a tedy výrob s nižší ziskovostí, do jiných zemí v Evropě. To by mělo zajistit dlouhodobou ziskovost výroby v Čechách a zároveň maximální využití technicky a odborně zdatných pracovníků, což je jedna z velkých výhod české ekonomiky.

* V žebříčku exportérů v České republice jste na druhém místě. Udržíte toto umístění i nadále?

Samozřejmě nás tato pozice těší, i když je hlavně způsobena skutečností, že 100 procent naší výroby jde na export. Jak jsem řekl dříve, je naší strategií nadále rozvíjet v Čechách výrobu, takže věřím, že se vždy budeme pohybovat na předních místech jak z hlediska obratu, tak z hlediska exportu. Nicméně snaha o změnu výrobní skladby na výrobu s vyšší přidanou hodnotou může znamenat, že z pohledu zisku a objemu vývozu neporosteme tak rychle, jako společnosti, které dnes zvyšují tyto ukazatele.

* Proč opouštíte budovy Tesly nalevo od silnice směrem na Černou za Bory?

Je to důsledek našich šetrných opatření, které jsme v loňském roce zahájili. Ve vlastnim areálu staré Tesly lze vyrábět pouze na pětině plochy, zároveň některé budovy neumožňují postavit výrobu efektivně a nadále zvyšovat její produktivitu. Proto je velmi složité se v takovémto prostředí rozvíjet. Naše ostatní prostory to umožňují výrazně lépe. Termín přesunu vyroby zatím nebyl přesně stanoven, ale očekávám, že po dořešení některých technických a finančních otázek se budeme stěhovat brzo.

* Jak s uvolněnými prostorami naložíte?

Plán, jak využít starou Teslu, jsme zatím nestanovili. Variant je mnoho a intenzívně o nich jednáme i s představiteli města.

* Kolik budov Foxconn nyní v Pardubicích využívá?

V Pardubicích v současnosti operujeme v areálu staré Tesly, v přilehlé lokalitě Polygon a zároveň máme logistické zázemí v pronajatých budovách v logistickém parku Černá za Bory.

***

* Foxconn CZ V Pardubicích je devět let Další výrobní prostory otevřel loni v Kutné Hoře. Vyrábí především počítače, servery, obrazovky, všechny součásti osobního počítače s výjimkou čipů. Dosud v Česku vyrobil téměř 25 milionů počítačů. Celkem nyní zaměstnává kolem šesti tisíc lidí. Jeho zákazníky jsou výrobci počítačů světového významu. V posledních letech je druhým největším exportérem v České republice za mladoboleslavskou Škodovkou. Jeho tržby loni činily 88,7 miliardy korun, předloni to bylo 89,5 a v roce 2006 73 miliardy korun. Svůj zisk společnost každoročně odmítá sdělit. Ředitel Miloslav Rut nastoupil do pardubického Foxconnu loňské září jako poradce ředitele Jima Changa pro Česko a Slovensko a přesně po půl roce se posadil do jeho křesla. Sám Chang získal pozici ředitele Foxconnu pro celou Evropu.

„V Čechách budeme vyrábět s vyšší přidanou hodnotou.“ Miroslav Rut

Regionální mutace| Mladá fronta DNES - pardubický kraj

Naší značkou je výroba na zakázku

11.6.2009    Ekonom    str. 34   Rozhovor týdne

Radan Dolejš, Hana Filipová Foxconn

MILOSLAV RUT

Když osm hodin jen skládáte počítače, chybí vám motivace, říká o fluktuaci zaměstnanců šéf tchajwanské firmy Foxconn.

Třetí největší společnost v Česku podle výše obratu a druhého největšího exportéra, společnost Foxconn, řídí od letošního března Miloslav Rut. »Stále si zvykám, že už nejsem placený za obchodní výsledky, ale za řízení,« říká Miloslav Rut, který do Foxconnu přišel z firmy Cisco.

* Jak vlastně získáváte v Česku zakázky? Vyhledáváte si je sami jako obchodníci, nebo k vám přicházejí z Tchaj-wanu?

Naší starostí v České republice je vyrábět. A naše vedení se stará o to, abychom měli zakázky. Dohadují se na evropské nebo světové úrovni mezi jednotlivými vedeními firem.

* Takže když se někdo rozhodne, že bude prodávat televize, může za vámi přijít a říct: Udělejte nám hezkou a levnou televizi, nebo musí přinést dokonalý návrh přístroje?

Umíme oboje. Někdy děláme i návrh zařízení, v jiném případě dostáváme návrh od našeho zákazníka.

* Když umíte všechno, proč neprodáváte výrobky pod vlastní značkou?

Myslím, že vývoj vlastních produktů, budování vlastní značky, prodej a podpora jsou komplexní činnosti. Naším produktem je ale výroba na zakázku, to prodáváme pod značkou Foxconn.

* V Česku ale máte lidi i ve výzkumu a vývoji. Co tedy dělají?

Jsou zaměřeni především na optimalizace a zefektivňování výroby. Technologický vývoj se v Česku neřeší.

* Proč?

Protože se využívají synergické efekty. Je lepší mít technologický výzkum a vývoj soustředěný v jednom místě, a tím v této chvíli Česká republika není.

* Snažíte se vedení vysvětlit, že přesunout vývoj do Česka by byl dobrý nápad?

Nemyslím, že to je nutné. Naše vývojová centra jsou zaměřená spíše na »lowcostové« výrobky, ke kterým Foxconn nemůže dodat příliš přidané hodnoty. Nevyplatí se do toho investovat, protože vše se dělá podle zavedených schémat, není to nijak náročné. My se snažíme do Česka přivést hlavně výrobu věcí s vyšší přidanou hodnotou. Je to nezbytné, protože do budoucna dál poroste cena práce i energií, a tudíž i produktů.

* Uvažujete o rozšíření výroby?

V této chvíli další výrobní kapacity nepotřebujeme. Dokážeme flexibilně naplňovat a využívat naše stávající továrny v Pardubicích a Kutné Hoře. V našich továrnách máme investováno do technologií a snažíme se tu investici maximálně využít. Až pak bude čas na další úvahy.

* I proto nakonec nedopadla koupě výrobce FIC v Rudné u Prahy?

Je pravda, že nákup se nakonec nedovedl do konce a výrobní kapacitu Rudné nevlastníme. Vše se však stalo před mým příchodem, takže k tomu více nevím.

* Nedávno se mluvilo o tom, že mateřská firma Foxconnu chce stavět továrnu v Rusku. Může to pro vás znamenat problémy?

Spíše počítám že vyplní nedostatek světových kapacit, než aby nás to ohrozilo.

Tchaj-wan není prioritou

* Jedenáct let jste byl v Ciscu, měl jste jinou náplň práce. Je to velká změna?

Změna to samozřejmě je. Přešel jsem z firmy, která v Česku primárně dělá marketing a obchod, do čistě výrobní společnosti. Stále si zvykám na rozdíl, že jsem byl dříve placený za obchodní výsledky a teď jsem placený za »operations« – zařízení.

Cisco je americká společnost, Foxconn naproti tomu asijská.

* Našel jste rozdíly na příklad v jednání s vedením?

Je to dané spíše věkem společnosti. Cisco je starší, je více procesně orientované, využívá maximálně IT a procesy má popsané do větší hloubky. Na druhé straně ve Foxconnu není nic, co by mne nějak zásadně překvapilo.

* Byl jste už na Tchaj-wanu?

Ne. Mám teď tolik práce tady, že je pro mne důležitější, abych byl každý den v továrnách. Rozdělané projekty a optimalizace výroby, kterou procházíme, jsou tak náročné, že cesta na Tchaj-wan není nyní prioritou.

* Znamená to, že máte více zakázek, nebo naopak méně, a musíte kvůli tomu měnit strukturu výroby?

Je to propojené. Strukturu výroby měníme kvůli posilujícímu kurzu koruny vůči dolaru, zvyšování cen energií a pracovní síly. Některé projekty se drobně zmenšily kvůli současné ekonomické situaci. Máme ale také plno nových projektů.

* Kolik jich máte celkem?

Jsou jich desítky. Zahrnujeme do toho ovšem i úpravy už běžících programů.

* Máte nějakou výrobu, která je sice objemově malá, ale finančně nebo technologicky řekněme velmi zajímavá?

Řeknu to takto: Máme tu několik divizí, které pracují pro různý počet zákazníků a pro každého řeší několik výrobních programů. Každý program musí splňovat základní podmínku, aby investice pro jeho zřízení, provozování a následnou likvidaci byly pokryté platbami od zákazníka a byly ziskové. Může to tedy být malý projekt s velkou přidanou hodnotou, nebo naopak ohromný projekt s velice malou přidanou hodnotou.

* Jaký projekt má pro vás velkou přidanou hodnotu?

Jde především o výrobu složitých a konfiguračně komplikovaných počítačových nebo telekomunikačních zařízení. Takové produkty jsou těžké na sestavení, složité na zahoření a výstupní kontrolu. Práce na nich je náročnější, kvalifikovanější, vyžaduje větší know-how, umožňuje nám využít vzdělání a technickou zručnost českých zaměstnanců a všechny tyto služby účtovat. Také jsou to výrobky v malých sériích, které je potřeba individuálně upravovat. Proti tomu výroba běžného počítače, která nevyžaduje žádné zásadní změny, a může se jich v sérii vyrobit bez jediné změny tisíce, je jiná a pro umístění v ČR méně výhodná. Další důležitá věc je, že produkty z vyšších řad se dělají v menších sériích. Sériovost je dobrá, má nižší režijní náklady, na druhé straně umožňuje ji zákazníkovi lépe naúčtovat.

* Když děláte hlavně malosériové věci, znamená to hodně manuální práce. Máte v továrnách vysokou fluktuaci?

To záleží na jednotlivých pozicích, ale zkuste si představit, že vaším úkolem je osm hodin skládat dohromady počítače. To není práce, která by byla dlouhodobě motivující a uspokojující. Fluktuace je v těchto pozicích vyšší, kolem 20 procent.

* Co přesně lidé v Pardubicích a Kutné hoře vyrábějí?

Počítače, telekomunikační prvky, servery a LCD monitory. Celosvětově je náš výrobní program daleko širší, vyrábíme také komponenty do počítačů a mobilní telefony.

* Pro jaké značky?

Tyto věci nezveřejňujeme. Vyrábíme pro zákazníky, kteří mají vlastní marketingové a prodejní strategie, a je na nich, aby takovou informaci sdělili, pokud chtějí. My – výroba na zakázku – jsme pro ně jen částí ve výrobním řetězci. Outsourcování výroby je ze všech článků nejjednodušší a nejefektivnější. Tím, že vyrábíme pro více zákazníků ve větším množství, jsme schopni optimalizovat sklady, hledat synergie.

Zákazníci jsou citlivější

* Synergie jsou například kde?

Každá firma prochází sezonními výkyvy, chvíli vyrábí méně, chvíli více. Je to ve vlnách. Když vyrábíme pro více zákazníků, tak se tyto cykly překrývají, můžeme lépe využít naše lidské i výrobní kapacity. A jsme schopni dosáhnout i lepších nákupních podmínek komponentů díky vyšším objemům.

* Vaše největší přidaná hodnota tedy je, že jste levnější?

Myslím, že jsou tam tři základní momenty. Jsme flexibilnější, kvalitnější a cenově výhodnější než jejich vlastní výroba.

* O kolik levnější?

Je to složité, ale otočím to. Kdyby to nebyla pravda, tak bychom nezískávali nové zakázky a klienty. Je velice zajímavé, že i teď v době zpomalené ekonomiky, kdy každý hledí na optimalizaci výroby, k nám projekty přicházejí ve větším množstvím. Důvod je jednoduchý. V době ekonomického »boomu« nebylo tak důležité dívat se na výrobní náklady, protože klienti našich zákazníků v podstatě nebyli tak citliví na konečné ceny výrobků. My jsme sice našim zákazníkům říkali, že to dovedeme udělat levněji, ale to nebylo atraktivní. Dneska je naopak cenová úspora velmi přitažlivá a naši zákazníci i jejich klienti hledají optimalizace ve všech oblastech.

* Jste stále tuzemským vývozcem číslo dvě, neuditovaný obrat za loňský rok máte kolem 90 miliard. A co zisk?

Celé firmě klesl o osmdesát procent.

Detailnější hospodářské výsledky za Česko nesdělujeme. Nicméně nás výrazně ovlivnilo posílení koruny až o třicet procent a také nárůst cen energií i pracovní síly.

Výsledky centrály však nedokážu komentovat. Ale celosvětový meziroční růst v našem oboru je přes sedm procent a Foxconn se na něm výrazně podílí.

* Mluvíte-li o výkyvech kurzu koruny, máte kurzové zajištění?

Na hedgeování dolaru má každá firma svůj pohled. Proti riziku nás to zajistí. Máme jiné nástroje, které používáme. Znám plno firem, které zafixovaly dolar na patnácti korunách na tři roky a dnes neví, co s tím budou dělat.

* Takže vy zajištěni nejste? Jaké jsou tedy ty »jiné nástroje«, které využíváte?

Nejsme. Hlavní nástroj je minimalizovat náklady, které realizujeme v českých korunách, minimalizovat sklady a podobně. Hedging je sice populární, ale podle mne nepříliš bezpečný a efektivní nástroj na eliminaci rizik kurzových rozdílů.

* Pomohlo by vám vlastně euro?

Má pro nás výhody i nevýhody. Nebudu se k tomu ale vyjadřovat, protože to je věc, kterou nemůžeme a ani nechceme ovlivňovat.

Chování podle kořenů

* Je možné, že by se Foxconn přesunul kvůli koruně dál na východ?

Neuvažujeme o tom, nicméně ekonomická situace může vést k různým rozhodnutím.

* Jak dlouho by mohlo trvat, než byste to tady zavřeli?

Na to se nedá odpovědět.

* Foxconn zaměstnával mnoho cizinců i ze zemí mimo unii. Máte v současné době dostatek zaměstnanců?

V minulých letech byl skutečně nedostatek lokálních zdrojů především kvůli skvělým hospodářským výsledkům. Teď se to drobně vylepšilo, ale pořád to není dobré. Diskutujeme s regiony, ve kterých podnikáme, abychom maximálně využili místních zdrojů, ale i tak se nebudeme moci dostat do stavu, kdy u nás budou pracovat jen místní pracovní síly. I když je to naší prioritou.

* Kolik cizinců zaměstnáváte?

Mění se to a je složité to přesně vyčíslit, protože využíváme hodně agenturních pracovníků. Číslo by bylo zavádějící. Zahraniční pracovníky ovšem využíváme stále. Museli jsme a musíme jimi kompenzovat nedostatek pracovních sil, ale i výkyvy v objemech výroby v regionech, kde působíme.

* Je těžké vyrovnat se s mezikulturními rozdíly?

Jsme mezinárodní firma, máme přes půl milionu zaměstnanců a operujeme na všech kontinentech světa. Máme kořeny na Tchaj-wanu, a tak se i chováme. Jedním z našich úkolů je postarat se, aby se tu spolupracovníci z ciziny cítili dobře. Musíme změnit výrobu a pracovní prostředí tak, abychom dokázali v závodech zajistit multikulturní prostředí.

* Přizpůsobujete prostředí i do takové míry, že zaměstnanci musejí absolvovat ranní rozcvičky, jak se to děje v japonských firmách?

Kdyby to dávalo smysl a bylo to zakotvené ve firemní kultuře, tak to samozřejmě zavedeme.

* A děláte to ?

Děláme všechno proto, abychom maximálně odpovídali standardům, které máme celosvětově pro výrobní podniky. Zrovna rozcvička ale v těch standardech není.

* Je v nich něco, co vás překvapilo?

Jsou tam běžné věci. Foxconn je standardně fungující globální společnost.

***

Strukturu výroby měníme kvůli kurzu koruny a cenám energií.

Foxconn ČR

Česká pobočka byla založena v květnu 2000 jako regionální výrobní centrála v Evropě. Výrobní prostory se nacházejí v Pardubicích a Kutné Hoře (otevřeno v roce 2008). Je třetí největší společností v ČR (dle výše obratu) a druhým největším exportérem. V dubnu 2002 vyrobil v Česku Foxconn miliontý počítač, do února 2008 jich bylo vyrobeno 20 milionů. V roce 2007 utržila česká filiálka 89,5 miliardy korun. Zaměstnává kolem 7000 lidí.

Miloslav Rut (47)

Narodil se v roce 1962 v Praze. Vzdělání Vystudoval elektrotechnickou fakultu na ČVUT. Kariéra Po absolutoriu nastoupil jako ředitel do americké firmy Millipore, v roce 1995 se přesunul do pozice manažera prodeje a marketingu v Dell Computers. Zastával také pozici obchodního ředitele společnosti Mars/Masterfoods. Od léta roku 1997 celkem jedenáct let působil jako generální ředitel společnosti Cisco Systems pro Česko a Slovensko. V září roku 2008 nastoupil do Foxconnu, nejdříve jako asistent generálního ředitele, od března 2009 je výkonným ředitelem firmy. Rodina Je ženatý, má jednu dceru. Hobby K jeho největším zálibám patří vážná hudba, sport a filmy s Jamesem Bondem.

Hedging je sice populární, ale podle mne nepříliš bezpečný a efektivní.

Foto popis| Každý náš program musí splňovat základní podmínku, aby investice pro jeho zřízení byly pokryté platbami od zákazníků a byly ziskové, říká Miloslav Rut, nový šéf firmy Foxconn.

Foto autor| Foto: Jiří Novák

Foto autor| Foto: Jiří Novák

Foto popis| Jsme flexibilnější, kvalitnější a cenově výhodnější, zdůvodňuje šéf Foxconnu Miloslav Rut, proč světové značky zadávají výrobu do Pardubic či Kutné Hory.

Foto autor| Foto: Jiří Novák

NABÍDKA VOLNÝCH MÍST
AKTUÁLNĚ

Stránka 1 z 7  > >>

Od 6. března 2017 vystupuje společnost GLOBAL LOGISTICS SOLUTIONS s.r.o. pod novým jménem Jusda Europe s.r.o. Hlavním cílem změny názvu společnosti je identifikace s globální logistickou společností Jusda International, jejíž součástí se GLOBAL LOGISTICS SOLUTIONS s.r.o. stala na konci minulého roku.
I v posledním čtvrtletí letošního roku vyhlašuje Foxconn sponzoringovou soutěž o nejlepší projekt. Všechna školská zařízení se tak mohou se svými projekty na téma "Digitální Vánoce" ucházet o příspěvek na IT vybavení!